Tinker & Rasor – ipe & Cable Locator Radio Frequency Transmitter / Receiver (Model: 505)

156
1652
Vui lòng liên hệ với chúng tôi– chúng tôi sẽ liên hệ lại với khách hàng bằng điện thoại hoặc email.
Lưu ý: Tham khảo ý kiến của nhân viên INO sẽ giúp bạn tiết kiệm được thời gian và chi phí khi cần mua sắm. ​​Với sự tư vấn của chúng tôi, bạn sẽ không gặp khó khăn khi tìm hiểu về đặc tính của sản phẩm cần mua.
Features:
  • Quartz Radio Frequency
  • Inductive or Conductive Operation
  • On handle finds unknown structures
  • 3 Step sensitivity gain
  • Very accurate depth location (Triangulation)
  • Quartz controlled signal
  • Volume control, independent of sensitivity
  • Battery operated (12) "C"  (Rechargeable)
Model 505 includes:
  • (1) Transmitter
  • (1) Receiver
  • (1) Ground Plate
  • (1) Conductive Connection Cable
  • (12) "C" Cell Batteries
  • Instruction Manual

Note: The Model 505 is a split box locator. Both receiver and transmitter require a separate battery pack.

Accessories available (See Part's List)

Split box locator, Inductive Operation,  Conductive Operation, Locate Unknown Pipes, Peak Method, Null Method, Very Accurate Depth Location.

Specifications:

Transmitter:

* Radio Frequency, 83 khz

* Audio Frequency – 324.22 Hz.

* Headset Impedance – 8 ohms.

* 3 Watt, Peak

Environment:

0ºC to 50ºC (32ºF to 122ºF)

Dimensions:

Transmitter: 11.375" x 8.5" x 3", 3 lbs. (289mm x 216mm x 76mm, 1.36kg)

Receiver: 11.375" x 8.5" x 3", 4 lbs. ( 289mm x 216mm x 76mm, 1.81 kg)

Resource & Download

Lưu ý: Nếu một thiết bị nào đó không được liệt kê ở đây, điều đó không có nghĩa rằng chúng tôi không hỗ trợ được bạn về thiết bị đó. Hãy liên hệ với chúng tôi để biết danh sách đầy đủ về thiết bị mà chúng tôi có thể hỗ trợ và cung cấp.
INO: Bán, Báo giá, tư vấn mua sắm và cung cấp, tư vấn sản phẩm thay thế; tương đương, hướng dẫn sử dụng, giá…VNĐ, …USD info@ino.com.vn | 086 9421303 | 02873000184 | Tinker & Rasor – ipe & Cable Locator Radio Frequency Transmitter / Receiver (Model: 505).

Comments are closed.